Kamis, 12 November 2015

Upper Airways Penyakit - Let The Juice Bantuan Anda Dengan Rawatan Daripada Mereka (Bahagian 1)

Upper Airways Penyakit - Let The Juice Bantuan Anda Dengan Rawatan Daripada Mereka (Bahagian 1)

Apabila merawat penyakit saluran pernafasan atas, anda perlu minum jus dapat mengurangkan suhu badan anda, memudahkan Meludah dan mengukuhkan organisma anda. Di samping itu, jus ini perlu mempunyai ciri anti-radang, antiseptik dan antispasmodic.

Jus Birch terbukti sangat membantu apabila berurusan dengan penyakit saluran pernafasan atas. Di samping itu, ia mempunyai pelbagai jenis sifat-sifat penyembuhan dan boleh digunakan untuk merawat penyakit-penyakit lain, juga. Anda perlu mendapatkan jus di awal musim bunga. Gunakan kedua-dua jus segar dan diperam. Terdapat banyak resipi bagaimana untuk membuat jus. Walau bagaimanapun, saya akan mendedahkan resipi saya. Isikan botol kaca bersih dengan jus. Tambah satu sudu teh gula, sepotong lemon, kismis dan beberapa titik pisau asid sitrik untuk jus di dalam setiap botol. Meliputi mereka dan biarkan minuman jus selama 3-5 hari pada suhu bilik. Selepas itu, mengelak botol dan menyimpannya di dalam tempat yang dingin pada suhu antara 4 dan 10 darjah Celsius. Jus mempunyai kualiti anti-radang dan perspiratory. Ia mengurangkan suhu badan anda dan memudahkan kahak.
Tanamkan satu kilogram buah bilberry merah dengan dua liter air masak sejuk. Mari minuman berwarna selama 10-12 minit di tempat yang sejuk dan tuang ia. Memerah buah dan jus paste. Selepas itu, tambah merebus untuk jus. Isikan botol kaca dengan jus dan menyimpannya di dalam tempat yang sejuk dan gelap. Jus ini terbukti sangat membantu apabila berurusan dengan demam. Di samping itu, ia adalah satu sumber pelbagai vitamin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar