Kamis, 12 November 2015

Kontra Of Herbs - The Senarai Sebab Untuk Mengelakkan Herba (Bahagian 2)

Kontra Of Herbs - The Senarai Sebab Untuk Mengelakkan Herba (Bahagian 2)

Artikel ini berkaitan dengan pelbagai herba, yang mungkin kurang disarankan dalam beberapa kes. Senarai ini mengandungi sebuah kes yang paling serius, termasuk kehamilan, pendarahan, penyakit kardiovaskular, tekanan darah tinggi, beberapa penyakit pencernaan dan alergi.

Ubat valerian biasa tidak boleh digunakan untuk jangka masa panjang kerana kemampuan mereka untuk menyebabkan gangguan pencernaan, sakit kepala, loya dan gangguan jantung.
Kapas thistle tidak boleh digunakan oleh orang yang mengalami tekanan darah tinggi.
Basil tidak digalakkan untuk mereka yang menghidap penyakit hati dan buah pinggang.
Barberry tidak boleh digunakan oleh wanita yang mengalami pendarahan semasa menopaus.
Tunas birch mengandungi bahan resin, yang boleh mengganggu buah pinggang. Apabila menggunakan herba untuk jangka masa yang lebih panjang, anda harus selalu memeriksa analisis air kencing anda.
Tansy tidak digalakkan untuk wanita mengandung.
Apabila menggunakan liquorice untuk masa yang lama, tekanan darah anda mungkin meningkat. Di samping itu, ia mungkin menyebabkan gangguan seksual. Herba ini tidak digalakkan untuk wanita mengandung.
Daun bilberry merah mengandungi benzoacid. Oleh itu, dengan menggunakan kuantiti yang banyak herba yang boleh membawa kepada mabuk.
Burnet besar tidak digalakkan untuk wanita mengandung.
Carrot mempunyai kesan negatif kepada fungsi jantung anda. Sayur-sayuran yang tidak digalakkan dalam kes penyakit ulser dan kepahitan usus.
Pisang yang lebih besar tidak boleh digunakan oleh orang yang mengalami gastritis dan berlebihan asid gastrik. Penggunaan yang lebih besar kepala bunga pisang mungkin menyebabkan rinitis alergi.
Apabila menggunakan remedi ungu, anda tegas harus mematuhi dos yang dinyatakan.
Cyclamen adalah herba yang sangat beracun.
Utara lima perisa berry tidak digalakkan untuk mereka yang mengalami tekanan darah tinggi, insomnia, gangguan jantung dan meningkat cepat marah.
Mullein Great tidak boleh digunakan oleh wanita hamil dan orang yang mengidap penyakit buah pinggang.
Penggunaan jangka panjang dan penggunaan kuantiti yang besar Dill tidak digalakkan untuk wanita mengandung.
Cranberry tidak digalakkan untuk orang yang mengalami berlebihan asid gastrik, gastrik dan penyakit perut akut.
Ephedra vulgaris adalah beracun kerana ephedrine alkaloid dan isomer yang herba ini mengandungi.
Remedi yang mengandungi coneflower ungu timur boleh digunakan selama tidak lebih daripada lapan minggu kerana kesan toksik pada hati anda herba ini mungkin mempunyai.
Banyak ubat-ubatan untuk merawat virus sejuk mengandungi selatan minyak gusi biru. Walau bagaimanapun, minyak mungkin menyebabkan kerengsaan tekak dan kejang bronkial. Oleh itu, ubat-ubatan ini tidak boleh digunakan oleh orang yang menderita asma bronkial dan penyakit pernafasan dicirikan oleh sensitiviti peningkatan saluran pernafasan.
Anda tegas harus mematuhi dos yang dinyatakan ubat burung ceri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar