Kamis, 12 November 2015

Perak Koloidal - Seorang Penyembuh Asli

Perak Koloidal - Seorang Penyembuh Asli
Ciri-ciri penyembuhan perak telah diketahui seawal Babylon purba dan tamadun Yunani. Sepanjang sejarah, perak telah digunakan untuk membasmi air, mencegah kerosakan susu, dan merawat pelbagai penyakit, jangkitan, luka, dan terbakar. Seawal tahun 1930-an, hospital Amerika menggunakan nitrat perak di mata bayi yang baru lahir untuk melindungi daripada buta dalam kes ibu mempunyai penyakit kelamin.
Hari ini teknologi canggih telah menyediakan kita dengan penyelesaian koloid perak yang disebut-sebut sebagai sangat berkesan terhadap banyak penyakit biasa yang terdiri daripada jerawat untuk jangkitan yis. Ia juga telah digunakan dalam loji sebagai acuan dan kulat pencegahan dan sebagai agen untuk mengelakkan perubahan warna coklat pada buah-buahan atau sayur-sayuran. Ia juga mempunyai banyak kegunaan dalam perubatan veterinar.
Jika semua ini adalah benar, dan perak adalah sangat berkesan terhadap banyak maladies, mengapa ia tidak digunakan lagi dalam perubatan moden hari ini? Salah satu sebab bahawa lawan memetik terhadap penggunaan perak adalah satu keadaan yang dipanggil argyria. Argyria berlaku apabila zarah besar perak dicerna lebih panjang masa yang panjang, menyebabkan perubahan warna biru kekal pada kulit. Walau bagaimanapun, tidak ada bahaya hari ini perkara ini berlaku hari ini selagi anda menggunakan collodial perak yang telah dihasilkan mengikut garis panduan FDA.
Satu lagi sebab untuk tidak digunakan adalah penemuan pelbagai antibiotik yang syarikat-syarikat farmaseutikal boleh membuat wang yang besar. Sejak CS adalah agak murah, mudah untuk mengeluarkan, dan berasal dari logam semulajadi, keupayaan untuk membuat keuntungan besar daripada penjualan adalah tidak wujud. Jika produk yang tidak mempunyai potensi membuat wang, syarikat-syarikat dadah mahu apa-apa kaitan dengannya.
Oleh kerana saya telah menggunakan perak collodial untuk merawat pelbagai keadaan berjaya, saya sangat percaya di dalam sifat-sifat penyembuhan. Ia tidak mempunyai kesan-kesan buruk pada badan seperti juga antibiotik. Badan tidak membina ketahanan terhadap perak collodial; oleh itu, ia kekal sebagai penyelesaian yang berdaya maju untuk isu-isu kesihatan.
Jika anda melakukan kajian yang mendalam terhadap penggunaan perak collodial, anda akan mendapati lebih daripada satu ratus disenaraikan. Saya tidak boleh membuktikan bahawa banyak, tetapi saya boleh memberitahu anda apa yang saya telah berjaya digunakan CS.
Beberapa minggu yang lalu, cucu berusia dua tahun saya telah dihantar pulang dari jagaan harian dengan bengkak, pedih, mata merah. Selepas saya bercakap dengan seorang pengamal jururawat, dia membuat kesimpulan bahawa ia adalah konjunktivitis atau mata merah jambu, kerana hanya sebelah mata yang terlibat. Kedua-dua mata akan terjejas sekiranya ia menjadi reaksi alergi. Pengamal jururawat menyatakan bahawa dia perlu obat tetes mata antibiotik dan perlu berjumpa dengan doktor. Kerana ia adalah beberapa jam sebelum kita boleh berjumpa doktor, saya memutuskan untuk mencuba keajaiban CS. Untuk memastikan bahawa ia tidak akan mencederakan dia, saya mula digunakan CS di mata saya. Tidak ada pembakaran atau tidak selesa; oleh itu, saya membuat kesimpulan bahawa ia adalah selamat untuk digunakan dalam mata beliau. Sebelum tidur, CS telah digunakan dua kali dalam mata terjejas. Keesokan harinya, mata radang adalah lebih baik. Hampir tidak ada kemerahan atau kerengsaan kekal. Selepas satu hari rawatan dengan CS, mata itu dengan sempurna sembuh. Kami selamatkan Bayaran dan pendedahan doktor untuk antibiotik - dan itu adalah satu perkara yang baik.
Satu lagi keadaan yang mana saya telah menggunakan CS berjaya adalah untuk resdung. Saya meletakkan dua titik CS dalam jumlah yang kecil air suling dan menggunakan botol semburan untuk mentadbir kabus. Ini hendaklah digunakan 3 kali sehari. Sifat-sifat antibiotik CS membunuh kuman dan menyembuhkan saluran sinus radang. Walau bagaimanapun, menyedari, jika sinus anda sangat dijangkiti, penyelesaian ini akan terbakar. Jika anda boleh menahan sakit, ia akan menjaga masalah ini.
Kerana saya mempunyai diverticulosis, saya telah berhadapan dengan serangan diverticulitis. Rawatan yang diterima untuk jangkitan ini adalah pusingan sepuluh hari antibiotik. Walau bagaimanapun, saya telah mendapati bahawa apabila saya mula mengalami sakit, kembung, dan kekejangan yang memberi isyarat bermulanya diverticulitis, saya mula mengambil satu sudu CS pada waktu pagi dan satu sebelum tidur. Saya Swish CS sekitar di dalam mulut saya untuk beberapa saat sebelum menelan. Ini membolehkan penyelesaian untuk diserap sublingually. Selepas 2 atau 3 hari, tanda-tanda surut, dan serangan yang dijauhkan azab.
Dari pengalaman saya yang terhad dengan CS, saya mendapati bahawa ia adalah alternatif yang berharga kepada antibiotik berkuasa tinggi dalam banyak kes; bagaimanapun, terdapat satu masa apabila doktor diperlukan dan antibiotik preskriptif perlu diambil. Collodial perak dengan cara tidak mengambil tempat berhemah ketika kesihatan anda yang dipertaruhkan. Walaupun CS boleh membetulkan pelbagai penyakit, jika keadaan berterusan, doktor perlu dirujuk.
Saya menggalakkan sesiapa sahaja yang berminat dalam perubatan alternatif dan dalam memelihara kesihatan yang baik tanpa terlalu sering menggunakan antibiotik preskripsi untuk mempertimbangkan penggunaan perak collodial. Adakah penyelidikan anda sendiri; kemudian membuat keputusan. Dalam banyak kes, keadaan ini dapat diselesaikan tanpa lawatan doktor dan tanpa perlu mengambil ubat-ubatan yang berbahaya. Oleh kerana terlalu sering menggunakan antibiotik di Amerika telah menyebabkan banyak tekanan pepijat super yang sangat tahan antibiotik moden, ia harus mengingatkan setiap daripada kita untuk menahan mengambil antibiotik kuat apabila mungkin. Dengan cara itu, apabila kita memerlukan antibiotik preskripsi, badan kita akan menjadi lebih mudah menerima khasiat penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar