Kamis, 12 November 2015

Healing Chiropractic - Bagaimana Ia Boleh Membantu Anda

Healing Chiropractic - Bagaimana Ia Boleh Membantu Anda

Saya tidak pernah dalam impian wildest saya fikir saya pernah akan pergi ke chiropractor a. Seperti kebanyakan orang lain, saya akan mendengar tentang "buruk" pengalaman orang lain. Saya tidak menyelidik penjagaan kiropraktik kerana saya percaya pendapat rakan-rakan dan rakan sekerja. Well, saya di sini untuk memberitahu anda bahawa kiropraktik adalah profesion penyembuhan yang bagus. Ia adalah semula jadi utama profesion penjagaan kesihatan terbesar di dunia. Saya melihat ramai orang yang disembuhkan oleh pakar-pakar perubatan kiropraktik daripada yang saya fikir akan mungkin. Pakar-pakar perubatan allopathic (doktor perubatan) menetapkan banyak pil, dan apabila ia tidak berfungsi, mereka menghantar untuk pembedahan. Beberapa tahun lalu, saya melihat arwah ibu mertua saya pergi dari doktor kepada doktor mencari kelegaan daripada sakit belakang. Dia mempunyai 1-2 pembedahan setiap tahun tanpa bantuan. Dia mengalami kesakitan yang amat sangat dengan selama bertahun-tahun dan tahun-tahun. Beliau adalah pada ubat-ubatan narkotik untuk sakit dan tiada rawatan bekerja untuknya. Dia akhirnya dibangunkan multiple myeloma dan meninggal dunia pada usia 77 masih menderita.

Pengalaman saya dengan kiropraktik muncul agak oleh kemalangan. Suami saya meyakinkan saya untuk pergi bersamanya untuk penilaian pengenalan percuma. Dengan berat hati, saya membuat keputusan untuk pergi, dan hingga ke hari ini, saya percaya ia adalah keputusan yang terbaik yang pernah saya buat. Saya mempunyai pelarasan tetap dan saya makan sihat. Saya membaca label pada semua makanan yang saya beli. Perkara yang paling menakjubkan ialah, saya berjalan 2-3 batu setiap malam, dan saya bekerja di menggabungkan senaman yang lebih ke dalam rutin harian saya. Satu lagi perkara yang menakjubkan mengenai peralihan ini adalah bahawa saya mempunyai artritis reumatoid. Saya diberitahu 10 tahun yang lalu bahawa saya akhirnya akan berada di kerusi roda dan bahawa saya akan berada di ubat-ubatan preskripsi untuk sepanjang hidup saya. Chiropractic telah mengubah masa depan saya dan saya mahu dunia tahu.

Pelarasan kiropraktik pertama telah dilakukan pada 18 September 1895 oleh Daniel David Palmer. Palmer tahu seorang lelaki yang bekerja sebagai tukang cuci dan telah pekak selama 17 tahun. Lelaki itu memberitahu Palmer ini muncul suatu hari ketika beliau bekerja pekerjaannya. Beliau telah bengkok ke atas dalam kedudukan yang janggal dan sesuatu yang "dipindahkan" di tulang belakangnya. Dari hari itu, beliau dilaporkan menjadi pekak. Dengan penuh minat, Palmer diperiksa tulang belakang manusia. Beliau mendapati tulang belakang yang keluar dari tempat. Beliau memberi alasan bahawa jika tulang belakang telah berpindah kembali ke tempat, lelaki itu akan mendapatkan kembali pendengaran beliau. Palmer dilakukan pelarasan kiropraktik dan pendengaran lelaki itu dapat kembali. Oleh itu, kiropraktik seperti yang kita tahu hari ini dilahirkan.

Saya tahu, ia seolah-olah bahawa tidak ada yang cukup yang mudah, tetapi pada dasarnya, DD Palmer menemui satu cara sempurna semula jadi untuk menyembuhkan mereka ditimpa sesuatu. Sejak masa itu, kiropraktik telah berkembang ke dalam sistem penjagaan kesihatan di seluruh dunia semasa dan adalah bentuk yang paling pesat berkembang dalam penjagaan kesihatan. Lebih daripada 25 juta orang di Amerika Syarikat sahaja keluar mendapatkan rawatan kiropraktik setiap tahun dan dengan alasan yang baik. Ianya berfungsi. Pengalaman peribadi saya sendiri telah menjadikan orang yang beriman daripada saya. Chiropractor saya dan kakitangan yang benar-benar mengambil berat tentang kesihatan saya dan kesihatan semua yang berjalan melalui pintu mereka. Seperti yang kita meraikan 110 tahun penyembuhan semulajadi kiropraktik dan menghapuskan gangguan yang menghalang kesihatan yang optimum, saya gembira untuk menjadi sebahagian daripada penjagaan kiropraktik dan saya menggesa semua orang untuk sekurang-kurangnya kajian ini bentuk penjagaan kesihatan sebelum mengambil pil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar