Kamis, 12 November 2015

Garlic Clove Sebagai anti-bakteria - Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Ia

Garlic Clove Sebagai anti-bakteria - Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Ia

Kadang-kadang orang mempunyai cara mereka sendiri untuk menyembuhkan diri mereka sendiri, sama seperti apa yang kawan saya lakukan dan menulis di dalam suratnya kepada saya. Untuk 2 minggu dia telah mengambil colloidal silver dan tidak mempunyai simptom mati-mati. Mendapat digalakkan, dia membuat keputusan untuk menelan ulas keseluruhan bawang putih (hanya 1 dan tidak seluruh mentol). 2 hari berlalu dan hari ini dia merasakan berpecah dalam lebih rendah kembali. Rasa sakit di pusat tulang belikat beliau, dan mempunyai banyak gurgling dalam usus beliau.

Beberapa jam kemudian dia mempunyai banyak serangan bawang putih berbau gas. Apabila dia tiba di rumah dari tempat kerja dia minum 1 auns colloidal silver dan pergi untuk membaca e-mel beliau. Sebelum dia selesai, dia berasa panas hingga di kawasan dada beliau di mana dia mendapat batuk sekarang dan kemudian berdesir di telinganya. Dia fikir dia mendapat dalam pelarian, dan dia akan menelan ulas lagi malam ini sebelum yang pertama keluar.

Dengan kesempatan itu, dia boleh tiba mempercayai teori bahawa kita mesti mencederakan atau merosakkan dilindungi luar yis ini supaya ubat-ubat lain seperti minyak zaitun atau apa-apa lagi, dan juga ubat-ubatan antikulat boleh berjemur di bawah. Dia mempunyai masalah ini bagi apa-lama kali dia mula berfikir tiada apa yang boleh menembusi sekarang.

Selepas membaca surat ini, saya benar-benar berfikir dia mendapat teori baik. Ia adalah hebat untuk menemui sesuatu yang bekerja untuk dia dan badannya. Selain maklumat itu, saya juga telah mendapati bahawa menelan ulas bawang putih, pertama saya amat wajar.Nilai itu dengan pisau. bertindak sebagai anti-bakteria yang hebat dan murah, walaupun gas berbau bawang putih ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar