Kamis, 12 November 2015

Pengenalan kepada Solfeggio Tuning Fork Frekuensi

Pengenalan kepada Solfeggio Tuning Fork Frekuensi

Terdapat banyak maklumat di internet tentang Solfeggio skala dan penalaan garpu. Semoga ini akan membantu untuk menjelaskan beberapa salah faham tentang frekuensi ini dan menawarkan beberapa cadangan tentang bagaimana mereka boleh digunakan.

Asal-Usul Kekerapan Solfeggio

Solfeggio adalah terbitan daripada Solfege perkataan. Kamus bermaksud solfeggi adalah kajian tentang nyanyian dan bakat muzik menggunakan akad. Akad adalah mempersekutukan nota skala yang muzik dengan suku kata (lakukan, semula, mi ... dan sebagainya.). Jadi tiada apa yang mistik mengenai Solfeggio istilah dan istilah tidak khusus kepada frekuensi Solfeggio berkaitan dengan garpu penalaan. Ambil skala muzik, menetapkan suku kata kepadanya, memanggilnya Solfeggio dan anda tidak akan salah. Skala Solfeggio biasa digunakan untuk tujuan penyembuhan telah dibawa kepada perhatian kami dalam buku The Kod penyembuhan Apocalypse biologi oleh Leonard Horowitz dan Dr Joseph Puleo. Bahagian-bahagian buku ini dari Dr. Puleo mengandungi beberapa maklumat yang sangat baik pada penyembuhan dan membaca disyorkan. Selebihnya buku ini (kira-kira 2/3) adalah tentang sejarah skala Solfeggio dan membaca seperti teori konspirasi; Knights Templar, Masons lain-lain saya katakan ini bukan untuk menghalang anda daripada membeli buku ini, hanya supaya anda tahu apa yang anda membelanjakan wang anda.

Mengenai 528Hz

Terdapat banyak perkara yang berkata tentang Solfeggio yang ditetapkan dengan yang paling menarik yang merupakan tuntutan tentang bagaimana satu daripada frekuensi, 528Hz, boleh membaiki DNA. Pada masa yang saya menulis artikel ini, saya tidak mengetahui sesiapa yang telah tampil ke hadapan untuk mengatakan bahawa mereka membaiki DNA dengan 528Hz. Apa yang saya dengar adalah bahawa seseorang menggunakan 528Hz untuk mewujudkan air berkelompok.

Air berkelompok vs Air Bound

Dalam bahasa yang mudah, apabila molekul air terikat bersama-sama dalam rumpun, ia dipanggil air terikat. Air yang dipecahkan dalam cincin kecil stabil atau kelompok dipanggil air berkelompok. Air berkelompok adalah lebih kecil daripada air terikat yang merupakan kunci untuk manfaat kesihatan. DNA kita, sel-sel dan lain-lain mempunyai membran yang membenarkan air mengalir melaluinya. Seperti air mengalir melalui sel-sel kita, ia membersihkan kekotoran. Kerana air berkelompok adalah lebih kecil, ia mengalir dengan lebih mudah melalui membran sel dan lebih cekap dalam menghapuskan mereka kekotoran. Yang lebih besar, air terikat tidak mengalir dengan mudah melalui membran sel dan oleh itu, kekotoran kekal. Kiri cukup lama, kekotoran ini akhirnya boleh menyebabkan penyakit. Jika 528Hz yang bisa menyebabkan air menjadi berkelompok, kemudian mendakwa bahawa frekuensi ini "pembaikan DNA" masih sedikit capaian yang. Apa yang mereka benar-benar perlu katakan ialah 528Hz boleh menyebabkan air menjadi kelompok yang seterusnya membantu untuk membuang kekotoran yang membolehkan badan kita untuk menjadi dan kekal sihat dan seimbang.

Artikel berikut akan membincangkan frekuensi Solfeggio sebagai berkaitan dengan penalaan garpu untuk terapi bunyi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar