Kamis, 12 November 2015

Seni Penyembuhan Banyak Anda Boleh Gunakan Untuk Kesihatan Anda

Seni Penyembuhan Banyak Anda Boleh Gunakan Untuk Kesihatan Anda

Terdapat banyak cara untuk penyembuhan - tetapi hanya satu mungkin sesuai untuk anda. Pertimbangkan kes seorang wanita yang mengalami sakit yang amat berat di tangan dan pergelangan tangan yang berasal daripada kecederaan ke bahu beliau. Selepas pergi ke banyak pengamal dan dompet yang lebih ringan, dia digalakkan untuk mendapatkan bantuan melalui elektronik radio.

The elektronik radio perkataan berasal dari 'radiasi' kedua-dua perkataan dan 'elektronik'. Ia adalah ukuran dan penggunaan sinaran secara elektronik. Ia pertama kali tersusun pada awal abad ke-20.

Elektronik radio sering ditakrifkan sebagai 'penyembuhan jauh holistik' - atau penyembuhan hadir. Ia adalah satu bentuk perubatan getaran yang boleh menemui ketidakseimbangan tenaga dalam pesakit. Corak tenaga pembetulan kemudiannya dihantar semula kepada pesakit menggunakan unjuran atau siaran, atau boleh dicetak dalam ubat oral di pillules - seperti rawatan homoeopati.

Penyembuhan Jarak

Dalam memahami cara pemulihan di-a-jarak kerja-kerja, penyembuhan Radionic dari segi lain, menjadi tak terhingga lebih difahami dengan kefahaman tentang operasi / telefon bimbit mudah alih. Komunikasi tanpa wayar menjadi mungkin kerana gelombang radio / kekerapan berada di sekeliling. Telefon atau komputer anda dengan penerima terbina, yang memungut isyarat dan menterjemahkannya kepada perkataan yang dituturkan atau imej untuk skrin. Anda juga mengambil ini. Seorang kenalan pernah berjenaka bahawa pembangunan telefon bimbit yang merupakan awalan kepada komunikasi bersifat Telepati massa.

Setiap orang, walaupun objek dan tumbuh-tumbuhan mempunyai getaran yang terpancar keluar, seperti juga sebuah menara penghantaran komunikasi. Getaran menghubungkan kita kepada segala sesuatu. Prinsip elektronik radio atau penyembuhan yang jauh adalah hakikat ini asas yang kita semua yang berkaitan. Jika kita dapat sembuh daripada penyakit dan penyakit kesihatan kemudian elektronik radio boleh membantu ini sama seperti jika seseorang itu untuk melawat pejabat atau kesihatan klinik doktor untuk menerima bantuan secara material.

Kita semua yang berkaitan

Berapa kali anda pernah berfikir untuk seseorang dan tidak lama kemudian atau pada masa seawal mungkin mereka bahawa orang kenalan anda melalui telefon, sebagai contoh, atau anda 'tidak disangka-sangka' bertemu dengan mereka? Ibu-ibu mempunyai hubungan intuitif dengan anak-anak mereka kebanyakan masa! Rakan-rakan, pencinta membaca fikiran masing-masing dan sering menyeru 'Saya hanya berfikir itu!' Kita semua dihubungkan dengan pemikiran, dengan apa yang mengalir melalui kita lagi adalah ghaib, tidak didengar, unfelt melainkan kita mendapatkan ini dengan hasrat kita.

Apabila seseorang itu sakit atau keluar daripada pelbagai mental, emosi atau fizikal, ini boleh diubah untuk kebaikan dalam pelbagai cara. Kita boleh mengambil ubat yang sesuai (makanan atau aktiviti homoeopati, herba, atau khusus). Kita boleh mendapatkan bantuan daripada rakan ke mencurahkan hati kita. Seseorang yang pakar dalam penyembuhan tidak hadir juga boleh menyembuhkan kita. Ini tidak sama sekali aneh. Healing hanya boleh berlaku apabila niat untuk kedua-dua pihak adalah sejajar; apabila seseorang meminta bantuan respons yang lain.

Mengapa menggunakan pengamal elektronik radio untuk penyembuhan anda?

Apabila yang seolah-olah tiada apa yang telah bekerja pendekatan lain dapat membantu besar. Tidak mahu dikenali kadang-kadang dikehendaki; membincangkan isu-isu kesihatan dengan muka-muka biasa mungkin tidak diingini atau memalukan. Walau bagaimanapun, kebenaran untuk bekerja dengan pesakit perlu diberi dan ini boleh menjadi semata-surat yang menjelaskan keadaan kesihatan dan dilema mental. Perkataan yang ditulis adalah semata-mata menyampaikan hasrat - pengamal mengesan keadaan di sebalik kata-kata. A blue print atau tenaga carta juga dicipta pada maklumat yang ditawarkan oleh pesakit.

Pesakit memperkenalkan artikel ini mendapati kesakitan beliau untuk ketara susut dan pergerakan seluruh lengan dan bahu lebih mudah selepas mengemukakan kesnya dan meminta bantuan. Cadangan-cadangan penyelesaian telah diambil; keadaan sekitar keadaan beliau telah secara benefisial dibincangkan, dan pemikiran baru tentang hidup dan kehidupan yang telah ditawarkan. Penyembuhan halus, diperkukuh dengan ubat sokongan, telah membenarkan nafas baru untuk orang lain.

Rawatan Radionic dari Cornelis van Dalen ND DipHom merupakan salah satu laluan dalam penyembuhan. Hubungi Cornelis di cvandalen@thenaturopath.co.uk

Tidak ada komentar:

Posting Komentar