Kamis, 12 November 2015

Menyembuhkan Natural Health Adakah A Cara Untuk Hidup yang Lebih Baik

Menyembuhkan Natural Health Adakah A Cara Untuk Hidup yang Lebih Baik

Penawar kesihatan semula jadi tidak rahsia, tetapi mereka juga mungkin menjadi. Mereka boleh didapati di Internet, tetapi anda juga boleh mencari ulasan memberitahu anda bahawa mereka tidak bekerja.

Siapa yang anda percaya? Kesihatan adalah sama seperti apa-apa lagi yang anda mencari dalam talian. Apakah maklumat yang anda percaya? Kita hidup dalam dunia di mana banyak orang sakit. Orang-orang ini memerlukan jawapan yang boleh membantu mereka.

Saya baru-baru membaca bahawa satu daripada setiap dua orang akan mati akibat kanser, dan satu daripada tiga wanita akan mati akibat kanser. Setiap tahun peratusan orang mati menjadi lebih teruk. Mengapa? Dengan semua wang yang dibelanjakan untuk penyelidikan, kenapa semakin ramai orang mati?

Kami mempunyai sistem penjagaan kesihatan di Amerika Syarikat yang tidak menggalakkan mencari penawar kesihatan semula jadi, dan sudah tiba masanya rakyat memutuskan untuk memberontak terhadap sistem, dan menuntut beberapa jawapan mengapa begitu ramai orang jatuh sakit, dan tidak mendapat apa-apa lebih baik.

Syarikat ubat melobi Kongres untuk memberi kelulusan kepada ubat-ubatan mereka, dan kemudian membayar doktor untuk mengedarkan mereka. Syarikat-syarikat insurans membayar untuk rakyat untuk menggunakan mereka, tetapi tidak akan membayar untuk menggunakan ubat semula jadi.

Adakah itu sebab utama yang orang tidak akan cuba penawar semula jadi, kerana insurans mereka tidak akan membayar untuk mereka? Atau adakah ia bahawa perubatan arus perdana letupan sesiapa sahaja yang menggunakan cara semula jadi adalah kurang daripada bijak.

Anda mungkin tidak tahu bahawa lebih daripada satu ratus ribu orang mati setiap tahun daripada tindak balas apabila mengambil ubat yang ditetapkan. Itulah banyak kematian. Yang tidak mengira semua kesan sampingan buruk yang orang dapat daripada ubat mereka.

Gereja Kristian telah mengutuk banyak penyelesaian kesihatan alternatif sebagai jahat, supaya menyimpan banyak orang dari cuba mereka. Terdapat banyak herba yang boleh membantu untuk menjadi sihat.

Satu lagi perkara yang saya pernah membaca adalah bahawa setiap penyakit berpunca daripada kekurangan dalam beberapa mineral. Jika itu adalah benar, maka ubatnya adalah mudah, hanya meningkatkan pengambilan mineral itu.

Baru-baru ini, saya telah belajar sesuatu cawangan perubatan, dipanggil Allopathic Perubatan Asli. Ia pada dasarnya diagnosis penyakit sama dengan perubatan arus perdana, tetapi ia menggunakan bahan-bahan semula jadi sebagai penawar untuk punca penyakit, daripada menggunakan ubat-ubatan farmaseutikal, yang tidak pernah berurusan dengan apa-apa lebih daripada gejala.

Salah satu yang terbaik penawar kesihatan semulajadi adalah magnesium mineral. Ia benar-benar boleh menyelamatkan nyawa anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar