Kamis, 12 November 2015

Berlebihan Solutions Berpeluh Asli

Berlebihan Solutions Berpeluh Asli

Apabila anda masih muda, ia adalah perkara biasa untuk menjadi hiperaktif. Dan diberitahu daripada aktif bermakna anda akan berpeluh banyak. Tetapi jika masa itu telah pergi dan anda sejumlah dewasa yang tidak melakukan apa-apa tetapi masih berpeluh berlebihan, mungkin ada sesuatu yang tidak kena dengan anda. Jangan bimbang, ia tidak serius tetapi ia pasti tidak selesa dan tidak baik untuk melihat. Terutamanya apabila kita berada di perhimpunan sosial atau pihak swasta atau apa-apa yang penting dan kemudian anda akan berpeluh seperti gila, yang pasti memalukan. Biasanya, ia sentiasa dada dan tidak bit yang berpeluh berlebihan. Tetapi mujurlah, keadaan ini memalukan bahawa anda mempunyai ke dalam sebenarnya satu penyelesaian semula jadi. Tetapi pertama terdapat faktor-faktor tertentu yang anda perlu faham tentang berpeluh. Memahami faktor-faktor ini benar-benar akan membantu dalam merawat jenis ini gangguan. Jadi, jika anda benar-benar mahu untuk menyembuhkan diri sendiri, maka di sini adalah cara untuk menjimatkan banyak masalah.

Pertama, anda perlu memahami sebab mengapa anda berpeluh. Berpeluh adalah satu proses semula jadi badan. Ia memerlukan anda berpeluh. Tetapi, peluh berlebihan tidak normal. Hiperhidrosis adalah istilah saintifik yang digunakan untuk penyakit yang kita panggil peluh berlebihan. Ia bukan sahaja memberi kesan kepada dada anda atau ketiak anda tetapi ia memberi kesan kepada seluruh tubuh. Keadaan ini adalah sangat biasa pada masa kini. Beberapa orang telah mengalami apabila tidak sedar bahawa ada sebenarnya satu rawatan yang akan membantu anda menghapuskan keadaan yang tertentu. Walau bagaimanapun, rawatan ini tidak akan menghasilkan keputusan yang sama dengan semua orang; hasilnya berbeza dari seorang ke seorang. Ia berbeza kerana tidak semua orang berpeluh seluruh badan, sesetengah orang hanya berpeluh di ketiak mereka banyak, beberapa aksesori peluh di seluruh badan mereka dan beberapa hanya peluh di wajah mereka. Mudah, peluh adalah hasil daripada pelbagai aktiviti badan semula jadi dan akil baligh, tekanan, kemarahan atau ia mungkin menjadi satu sifat yang diwarisi daripada ibu bapa mereka.

Terdapat banyak cara untuk merawat peluh berlebihan yang yang paling berkesan untuk semua dan mungkin kaedah yang paling mudah untuk merawat ia adalah dengan membawa dengan anda bahawa tuala kecil walaupun sapu tangan yang anda boleh mencabut setiap kali anda berpeluh dan diperlukan adalah mengelap peluh khas apabila anda berada di lif atau anda hanya berjalan di sekitar lorong pejalan kaki. Satu lagi penyelesaian yang diketahui bahawa digunakan secara meluas pada masa kini adalah antiperspirant. Kesan kerja dengan menyekat kelenjar peluh anda yang akan menyebabkan berpeluh pencegahan. Tetapi masalahnya ialah saya tidak fikir bahawa ia terlalu sihat untuk menggunakannya setiap hari.

Satu lagi penyelesaian untuk ini adalah bahawa setiap kali anda keluar pada hari-hari cerah atau setiap kali anda pergi ke tempat yang panas, kering memakai pakaian yang nipis dan ringan dan juga memilih fabrik yang diperbuat daripada kapas. Baju kapas lebih selesa untuk dipakai dan membenarkan lebih banyak udara untuk melalui daripada mana-mana kain lain. Jadi, anda tidak akan banyak berpeluh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar