Kamis, 12 November 2015

Pencernaan Penyakit - Let The Juice Bantuan Anda Dengan Rawatan Of Them

Pencernaan Penyakit - Let The Juice Bantuan Anda Dengan Rawatan Of Them

Artikel ini menerangkan pelbagai jus yang boleh digunakan untuk merawat penyakit pencernaan. Walau bagaimanapun, anda perlu ingat bahawa jus yang kaya dengan pelbagai vitamin dan bahan-bahan untuk merawat penyakit-penyakit lain, juga.

Mengisar puncak burdock besar dengan daging helikopter dan menambah kuantiti yang sama lobak parut. Jus campuran dan menambah madu. Selepas itu, membiarkan jus menetap selama 10 jam di tempat yang sejuk. Jus mempunyai tindakan anti-radang. Ia boleh digunakan untuk merangsang peristalsis gastrousus.
Basuh satu kilogram buah-buahan blackberry bawah air yang mengalir dan kering beri. Memerah mereka untuk mendapatkan jus, dan menambah segelas air setengah kilogram gula. Rebus campuran selama 5-10 minit dan mengisi botol kaca bersih dengannya. Tutup botol ke atas. Jus adalah besar sakit-pembunuh. Ia mempunyai tindakan anti-radang. Anda boleh menggunakan ubat ini untuk menghentikan pendarahan dan merawat sembelit.
Basuh satu kilogram merah meningkat buah-buahan di bawah air dan mengeringkannya. Memerah buah-buahan dan mengambil benih dan rentetan daripada paste. Selepas itu, bilas pes berhati-hati dan tekanan air. Mengisar pes dengan daging helikopter dan menambah 1.2 liter air. Rebus campuran selama 10 minit dan tambah setengah kilogram gula. Terus mendidih penyelesaian selama 20 minit dan tuang ia. Isikan botol kaca dengan jus dan tutup botol ke atas. Jus mempunyai tindakan anti-radang. Ia terbukti sangat membantu apabila berurusan dengan sembelit. Selain itu, anda boleh minum jus untuk meningkatkan rembesan gastrik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar