Kamis, 12 November 2015

Cara MEMANG Penyembuhan berpeluh Palms

Cara MEMANG Penyembuhan berpeluh Palms

Beribu-ribu orang mengalami berterusan berpeluh tapak tangan; ianya agak keadaan yang biasa, lebih biasa daripada yang kita fikir. Satu lagi mitos yang manusia adalah bahawa tapak tangan berpeluh yang tidak dapat dirawat, baik itu tidak benar sama sekali! Terdapat banyak rawatan untuk tapak tangan berpeluh, dan jika anda tertanya-tanya yang terbaik adalah, anda perlu membaca setiap perkataan artikel hari ini.

Saya tahu bagaimana rasanya. Saya tinggal dengan tapak tangan berpeluh selama bertahun-tahun; ia amat mengecewakan dan menjengkelkan untuk hidup dengan. Ia memberi kesan kepada banyak bidang kehidupan saya, dari faktor sosial untuk bertemu dengan orang baru, untuk perniagaan dan berjabat tangan.

Sebelum saya mengubati untuk tapak tangan berpeluh saya fikir saya hanya terpaksa bersabar dengan ia. Setiap kali saya berjabat tangan dengan seseorang, terlebih dahulu saya akan cuba secara halus dan lap tangan saya pada seluar saya atau menjalankan mereka melalui rambut saya, tetapi orang sentiasa tahu dan saya akan mendapat "Apa yang dia buat?" jenis rupa. Sudah pasti tidak mencipta kesan pertama yang baik!

Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, ia benar-benar memberi kesan kepada kehidupan perniagaan saya kerana saya telah bertemu pelanggan baru secara teratur dan, anda fikirkan, berjabat tangan! Saya menjadi sangat peka apa yang orang lain fikir tangan lekat saya dan saya. Saya tahu saya tidak boleh terus hidup begini dan terpaksa berjumpa doktor.

Jadi, saya diberikan kad temujanji, dia ditetapkan saya sedikit serbuk untuk memakai tangan saya, tetapi seperti semua rawatan yang banyak lain yang saya cuba, ia hanya tidak berfungsi. Jadi, saya keluar untuk mencari ubat bagi tapak tangan berpeluh saya, saya membaca buku, kajian di internet, pergi ke seminar kesihatan, pada dasarnya saya lakukan segala-galanya!

Satu rawatan yang saya dapati adalah suntikan Botox, yang pada asasnya menutup kelenjar peluh di kawasan disuntik. Walaupun kaedah ini telah menunjukkan tahap kejayaan, ia juga agak menyakitkan dan mahal kerana anda akan perlu kembali untuk banyak suntikan semula ini. Selain itu, saya cari penawar yang lebih kekal.

Selain itu rawatan yang dipanggil iontophoresis telah dicadangkan, ini melibatkan meletakkan tangan anda di dalam kolam air dan lulus arus elektrik melaluinya. Keputusan ini adalah lapisan tebal kulit membangun dan ini meliputi kelenjar peluh. Ini kelihatan sempurna dan dibawa hampir tiada kesan sampingan, tetapi ia adalah sangat mahal dan saya benar-benar tidak mempunyai wang untuk menggunakan rawatan ini.

Saya mendengar tentang rawatan yang lebih semula jadi, dan ramai yang telah mempunyai kejayaan besar dengan menggunakan kaedah ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar