Kamis, 12 November 2015

Kontra Of Herbs - The Senarai Sebab Untuk Mengelakkan Herba (Bahagian 7)

Kontra Of Herbs - The Senarai Sebab Untuk Mengelakkan Herba (Bahagian 7)

Anda harus membiarkan sifat membantu anda dengan penyelenggaraan kesihatan anda dan rawatan pelbagai penyakit. Walau bagaimanapun, anda perlu belajar untuk menggunakan herba dengan betul untuk mengelakkan apa-apa keputusan yang tidak menyenangkan. Kenali herba yang lebih baik dan mengetahui kes anda tidak perlu menggunakannya.

Rupturewort licin adalah herba beracun.
Thorn epal adalah sangat beracun. Anda perlu menggunakannya dengan berhati-hati dan hanya mengikut arahan doktor anda. Anda tegas harus mematuhi dos yang dinyatakan.
Cedar putih Utara tidak boleh digunakan dalam kes kehamilan.
Ungu manis adalah beracun dan tidak boleh digunakan dalam kes kehamilan.
Tanaman bunga liar tidak boleh digunakan oleh orang yang menderita hati dan buah pinggang penyakit, dan juga, wanita hamil.
Haw duri Siberia tidak boleh overdosed. Orang yang mempunyai tekanan darah yang berkurangan harus mengelak daripada menggunakannya.
Mugwort adalah lemah beracun dan tidak boleh digunakan oleh wanita hamil.
Rajah adalah herba yang sangat berharga. Walau bagaimanapun, ia tidak boleh digunakan dalam kes keradangan akut organ-organ pencernaan dan kencing manis.
Toadflax biasa adalah sangat beracun. Anda perlu menggunakan herba ini hanya mengikut arahan doktor. Anda tegas harus mematuhi dos yang dinyatakan.
Strawberi liar tidak digalakkan untuk wanita hamil dan orang yang mengalami ulser perut. Kadang-kadang penggunaan herba ini mungkin menyebabkan alahan.
Angelica Wild adalah beracun dan anda tegas harus mematuhi dos yang dinyatakan.
Ginseng tidak digalakkan untuk orang yang mengalami tekanan darah tinggi, masalah jantung, insomnia dan meningkatkan kerengsaan. Herba ini biasanya digunakan semasa musim sejuk dan musim luruh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar