Kamis, 12 November 2015

Healing sahih - Discovering dan Menggunakan Alat Yang wujud untuk penyembuhan semulajadi

Healing sahih - Discovering dan Menggunakan Alat Yang wujud untuk penyembuhan semulajadi

Seorang daripada pesakit saya, kita akan memanggil Alice beliau, telah mengalami kemurungan klinikal. Beliau juga adalah di bawah jagaan pengamal perubatan beliau tetapi tiada apa yang menusuk kubah dia berputus asa. Saya menjadi tidak selesa bahawa dia telah membayar untuk rawatan apabila saya dapat melihat manfaat yang sedikit. Tetapi saya tahu dia berpaut kepada harapan saya diadakan untuk dia apabila dia tidak dapat memegang sendiri. Apa yang dia akan lakukan jika saya dibuang di belakang dia?

Pada hari-hari gelap saya mempunyai satu matlamat, untuk dia mencapai pengharapan sendiri. Jika dia hanya boleh mengakui kewujudannya Saya tahu akan ada jalan ke hadapan. Alice sebelum ini berkata dia telah mengambil kelas Bahasa Inggeris. Dia akan menikmati cerita bertulis sebagai seorang anak. Walau bagaimanapun dia mendapati bergaul dengan pelajar-pelajar lain sukar dan sedang menimbang untuk meninggalkan.

Saya meraih benih. Minggu itu rawatan beliau yang ditetapkan adalah untuk melakukan sesuatu yang dia digunakan untuk menikmati, dengan mengambil perhatian khas setiap masa. Saya bertanya kepada beliau untuk menulis kenyataan yang lengkap, setiap pemikiran, setiap penglihatan, bunyi, bau, rasa dan perasaan bahawa pengalaman yang dijelmakan. Syarat-syarat hanya saya adalah ia mempunyai untuk berada di rumah di luar. Oleh kerana ini adalah rawatan beliau saya memberitahu Alice dia boleh membayar saya jika dia memilih untuk menerimanya atau tidak membayar saya jika dia memilih untuk menolaknya. Ia adalah OK cara sama ada tetapi saya tegas bahawa strategi biasa saya tidak bekerja jadi saya mahu mencuba satu saya jarang mendapat peluang untuk digunakan.

Alice dibayar dan kembali minggu berikutnya. Sebaik sahaja dia melangkah melalui pintu saya tahu dia adalah berbeza. Pilihannya pengalaman seolah-olah sukar inspirasi pada mulanya. Sewaktu dia dipilih lawatan seminggu beliau untuk ibunya. Kerana dia tidak boleh bekerja, dia tidak mampu bas tambang dan sebagainya berjalan dari pinggir bandar bandar kepada kawasan bandar dalaman yang meragukan ibunya. Ia mengambil masa kira-kira sejam setengah dan biasanya abangnya, seorang lelaki yang ganas dan sukar akan berada di sana.

Saya ingin tahu mengambil keterangan pengalamannya, lapan muka surat penuh! Di dalamnya dia menyifatkan setiap perincian. Beliau menyifatkan apa yang dia suka tentang rumah-rumah dia meninggal dan taman-taman yang indah. Dia tertanya-tanya yang cenderung taman-taman, tukang kebun atau mungkin pemilik bersara. Dia dibina watak-watak yang dapat hidup di rumah-rumah dan memikirkan pada perkara-perkara yang mungkin penting kepada mereka; anak, cucu, cuti, saudara mara yang sakit mungkin, atau keluarga atau kejiranan hujah-hujah yang kecil. Beliau menyifatkan perasaan kakinya melangkah keluar dan bagaimana kacau ganggu harus berjalan benar-benar manfaat senaman. Meliputi jarak, dia tertanya-tanya kepada berapa banyak langkah-langkah yang diambil dan terpegun dengan kepentingan beliau. Kerana dia mendapat lebih dekat dengan ibunya, dia tertanya-tanya pada kanak-kanak bermain di jalan-jalan ke bawah sudah menjadi biasa? Bukankah ibu bapa mereka mengambil berat tentang keselamatan mereka? Mungkin mereka percaya apa yang mereka sendiri sebaya dengan, enggan mengikat anak-anak mereka dalam ketakutan.

Zaman kanak-kanak cinta Alice penulisan cerita bersinar melalui dan halaman dinyalakan dengan penerangan meriah. Dia mengakui bahawa dia akan tidak dapat untuk memanggil motivasi untuk berbuat apa-apa daripada rutin biasa beliau, lalu merasakan dia hendak ditipu. Tetapi Alice ini menunjukkan animasi dan juga memberi sedikit ketawa kerana saya jelas terkejut dengan keputusan apa yang sebenarnya adalah satu eksperimen harapan.

Saya tidak melihat Alice terapeutik lagi, tetapi beberapa bulan kemudian dia menghantar saya teks mengucapkan terima kasih kepada saya untuk membantu saya. Dia akan terkejut dirinya dengan meneruskan kelas Bahasa Inggeris. Tetapi yang lebih penting dia akan mempunyai sembang besar dengan pengamal perubatan. Bersama-sama mereka hendak diterokai pilihan yang berbeza yang mungkin membina apa yang dia tidak disangka-sangka akan mengalami dengan percubaan kami.

Walaupun tidak keluar dari hutan, Alice dengan baik. Dalam beberapa twist ganjil nasib, saya berada di pihak beberapa minggu yang lalu. Alice adalah seorang ahli keluarga tuan rumah, jadi dia berada di sana dengan banyak saudara mara. Senyumannya terpesona, dan saya hanya boleh membayangkan perasaan hangat apabila Alice dicari saya keluar untuk memperkenalkan kepada ibunya berkata, 'Ibu, ini adalah Lindy yang membantu saya.'

Sebenarnya apa yang berlaku ialah kita terjumpa, dan meraih, cara untuk cip di tempat yang lemah dalam kubah Alice putus asa. Perkara penting adalah bahawa Alice meraih pahat itu dan berani dibelasah juga. Semua penyembuhan sahih adalah pemulihan diri. Sebagai individu yang mengamalkan seni penyembuhan, kami benar-benar hanya pembantu, mencari dan lulus alat tersebut supaya orang yang sakit, sahih boleh menyembuhkan diri mereka, masa depan yang lebih cerah sihat.

Boleh anda mencari alat yang anda berusaha untuk mempunyai masa depan yang anda inginkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar