Kamis, 12 November 2015

Herba masakan Dan Spices - Membongkar Penyembuhan sifat-sifat Mereka (Bahagian 1)

Herba masakan Dan Spices - Membongkar Penyembuhan sifat-sifat Mereka (Bahagian 1)

Herba masakan dan rempah boleh dinilai bukan sahaja untuk rasa dan bau kualiti, tetapi juga untuk kualiti penyembuhan mereka. Artikel ini mendedahkan sifat-sifat penyembuhan herba dan rempah ratus masakan, dan juga, cara untuk menggunakan mereka untuk merawat masalah kesihatan anda.

Daun Chervil mengandungi banyak vitamin C, karotena, minyak pati, bahan-bahan mineral dan bahan-bahan biologi aktif. Herba ini terbukti untuk melawan keletihan, terutama pada musim bunga apabila mengalami kekurangan vitamin. Daun Chervil dapat nada kamu. Anda boleh menggunakan direbus dengan daun cervil untuk meningkatkan penghadaman, berurusan dengan cirit-birit, dan merawat penyakit pundi kencing dan organ-organ pernafasan. Di samping itu, merebus mempunyai tindakan diuretik. Merebus ini bertujuan untuk kegunaan luaran, juga. Menepukan kain dengannya dan digunakan untuk memampatkan untuk merawat keradangan kelenjar susu. Anda boleh mengurangkan daun cervil segar dan pucuk baru kepada kepingan kecil, dan bercampur dengan sayur-sayuran lain. Letakkan campuran pada sandwic atau menambah kepada pelbagai salad, sayur-sayuran, sup, dan masakan ikan dan daging.
Sepanjang sejarah teluk laurel kami memang terkenal bukan sahaja sebagai salah satu herba masakan yang paling popular, tetapi juga sebagai ubat herba sangat berkesan. Teluk laurel meninggalkan mengandungi minyak pati, bahan-bahan pahit dan lain-lain bahan-bahan biologi aktif. Air rebusan diperbuat daripada daun mengurangkan kepekatan gula dalam darah dan boleh digunakan sebagai ubat tambahan untuk merawat penyakit kencing manis. Anda boleh menggunakan ubat-ubat teluk laurel luaran, dan juga, untuk merawat penyakit sendi, kekejangan dan lumpuh. Hanya sapu kawasan buruk dengan merebus, ekstrak perubatan bay-daun dalam larutan etanol atau minyak teluk laurel. Minyak rasa dengan bay-daun dan menggunakannya untuk urut menangani virus sejuk. Anda boleh membuat minyak teluk laurel pada anda sendiri dengan penyebatian 30 gram pasir segar bay-daun dengan 200 gram minyak sayur-sayuran. Mari bru infusi selama 6 hari di tempat yang hangat dan tuang ia. Anda boleh menggunakan daun dalam masakan. Menambah rempah untuk sup, dan daging dan ikan. Setelah hidangan itu siap, anda perlu mengambil daun daripada itu. Masukkan daun untuk marinades, tetapi elakkan mendidih mereka untuk masa yang lama kerana rasa pahit mereka mungkin memberikan.
Daun sawi mengandungi minyak pati, kira-kira 200 mg% vitamin C, karotena, vitamin P, besi, kalsium dan lain-lain bahan biologi aktif. Mereka terbukti untuk meningkatkan penghadaman. Meletakkan daun pasir pada sandwic anda atau menambah salad. Alu kering daun dan menggunakan serbuk dan bukannya sawi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar