Kamis, 12 November 2015

Lakukan Mole Wart Pembuangan jalan Asli

Lakukan Mole Wart Pembuangan jalan Asli

Mole kaedah penyingkiran ketuat menggunakan prinsip yang sama pada kedua-dua mengeluarkan ketuat dan tahi lalat: untuk membolehkan kulit untuk menumpahkan dan biarkan ia mengupas-off secara semula jadi. Ramai orang menganggap penyingkiran rumah kerana lebih cekap dan kos efektif daripada mempunyai operasi pembedahan. Kebanyakan kaedah semula jadi, walaupun mereka tidak secepat pembedahan, boleh memberikan hasil yang memuaskan tanpa kesan sampingan.

Bawang putih merupakan satu keajaiban alam semula jadi. A ulas dihiris bawang putih mempunyai miligram antioksidan, anti-bakteria dan bahan kimia antiviral. Anda boleh menyediakan tuam dengan mashing bawang putih mentah dikupas. Sekurang-kurangnya tiga kali sehari, memohon secara langsung pada tahi lalat atau ketuat. Kemudian, biarkan selama 20-30 minit sebelum bilas dengan teliti.

Ekstrak semula jadi yang lain untuk penyingkiran ketuat tahi lalat epal sider cuka, ara batang dan jus nanas. Anda juga boleh menyediakan jus dari kembang kol dengan menggunakan pengisar. Anda boleh mempercepatkan kesan agen pengelupasan melalui minyak pati.

Selepas bilas ekstrak berasid, anda boleh terus menggunakan beberapa titik minyak limau penting pada tahi lalat atau ketuat. Anda juga boleh menggunakan madu atau minyak kastor untuk mengurut pada kawasan yang terjejas. Ini akan melembutkan kulit dan menggalakkan penumpahan sel-sel kulit lama. Anda boleh terus menggunakan madu untuk beberapa minggu walaupun selepas tahi lalat atau ketuat yang telah jatuh. Ia boleh menggalakkan pertumbuhan semula sel kulit.

Jika anda mendapati ia mudah untuk menyediakan poultices dan ekstrak, anda boleh menggunakan pita saluran! Ya, pita saluran pada kulit ketuat yang terjejas adalah yang berkesan rumah tahi lalat penyingkiran ketuat. Dermatologi telah mendapati bahawa tudung yang dengan pita saluran menjadikan badan "sedar atau mencari" keradangan. Walau bagaimanapun, proses ini adalah agak perlahan. Ia mungkin mengambil masa beberapa minggu sebelum ketuat akhirnya peels off.

Akhir sekali, anda boleh membeli krim kriogenik dari kedai-kedai ubat tanpa preskripsi. Ini adalah dianggap tahi lalat krim penyingkiran ketuat semula jadi kerana sifat tidak invasif mereka. Anda akan mempunyai untuk memohon mereka secara langsung pada tahi lalat atau ketuat. Kemudian, krim akan menyebabkan "beku" kesan yang akhirnya akan kering cacat cela. Walau bagaimanapun, seseorang itu perlu ikut arahan label dengan teliti sejak cryogenics boleh membahayakan kulit yang sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar